چطور در اینستاگرام بین خطوط فاصله بزاریم ، نحوه نگارش در میزان توجه مخاطب بسیار اهمیت دارد اما دکمه اینتیر در اینستاگرام را نمیتوان برای ایجاد فاصله بین خطوط استفاده کرد. در اینجا راهکار ایجاد فاصله بین خطوط را بیان میکنیم.

چگونه در اینستاگرام فاصله بین خطوط ایجاد کنیم ؟

فاصله‌های بین خطوط در اینستاگرام چیزی خیلی ویژه‌ای نیستند، اما به نظر می‌رسد استفاده از آن‌ها هم دشوار است. اخیراً آمار نشان داده است که هر ماه حدود ۱۴ هزار بار جستجوی عبارت “چگونه در اینستاگرام فاصله بین خطوط ایجاد کنیم” در گوگل انجام می‌شود. پس چگونه می‌توانیم یک فاصله بین خطوط ایجاد کنیم و از آن برای جذاب‌تر کردن پست‌هایمان در اینستاگرام استفاده کنیم؟

فاصله بین خطوط یک فضا است که شما در حین نوشتن بین دو خط متن استفاده می‌کنید. فاصله بین خطوط یکی از مهم‌ترین قوانین ویرایشی است که در هر نوع متنی باید رعایت شود. یک فاصله بین خطوط می‌تواند شامل علامت‌های نگارشی، نمادهای نوشتاری یا ایموجی‌ها باشد.

مطمئناً همه شما می‌دانید که رعایت نکات ویرایشی در نوشتن بسیار مهم است. رعایت نکات نوشتاری و ویرایشی متن شما را شهودی‌تر و مؤثرتر می‌کند. فاصله بین خطوط به این معنا نیست که شما قصد دارید یک خط را پایان دهید، بلکه به عنوان شروعی برای یک متن دیگر در نظر گرفته می‌شوند. یکی از اصول نوشتن صحیح که متن را قاطع‌تر می‌کند، رعایت فاصله بین خطوط است. متأسفانه در بیوها و نظرات در اینستاگرام، این فضا کم است و اگر در حین تایپ چند بار بین خطوط جابجا شوید، این فضاها به طور خودکار حذف می‌شوند و متن هر خط به یکدیگر نزدیک می‌شوند. خوشبختانه، یک راه حل بسیار ساده برای اجتناب از اینستاگرام وجود دارد. پس برای یادگیری این ترفند جالب، بخش باقیمانده مقاله را از دست ندهید.

پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها
ادامه مطلب

چگونه می‌توانیم فاصله بین خطوط را در اینستاگرام ایجاد کنیم؟

راحت‌ترین راه برای ایجاد یک فاصله بین خطوط در اینستاگرام، تایپ متن خود را در هر برنامه‌ای که قابلیت تایپ متن دارد انجام داده و سپس کل متن را در اینستاگرام کپی کنید. متن مورد نظر خود را مستقیماً در برنامه اینستاگرام تایپ نکنید!

به عنوان مثال، از برنامه فیسبوک (هم برای اندروید و هم iOS) استفاده کنید و متن خود را در بخش بروزرسانی وضعیت آن تایپ کنید. همچنین می‌توانید در حین تایپ فاصله‌های مورد نظرتان را ایجاد کنید. سپس متن انتخاب شده را کپی کرده و در قسمت مورد نظر در اینستاگرام قرار دهید.
وقتی پست یا نظر شما منتشر می‌شود، خواهید دید که متن شما دقیقاً به همان شکلی که در فیسبوک یا هر برنامه دیگری تایپ کرده‌اید، نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید از برنامه‌های دیگری برای این منظور استفاده کنید، اما بدون شک راحت‌ترین برنامه، پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید یا iOS و یا برنامه یادداشت تلفن همراه شما است.
برای استفاده از این روش، همه برنامه‌ها برای همه کاربران کار نمی‌کنند و بهتر است چند برنامه را خودتان تست کنید و بهترین را انتخاب کنید.

چه ابزارهای رایگانی برای ایجاد فاصله بین خطوط در اینستاگرام وجود دارد؟

یکی از محبوب‌ترین و آسان‌ترین ابزارها برای ایجاد عناوین یا بیوهای خوب برای اینستاگرام با استفاده صحیح از فاصله بین خطوط، مولد فاصله بین خطوط اینستاگرام است. می‌توانید متن خود را در مولد بنویسید و سپس یک نسخه از آن را کپی کرده و برای پست‌ها یا نظرات خود در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از مولد فاصله بین خطوط، می‌توانید جلوی حذف هر گونه متن توسط اینستاگرام را بگیرید. مولد فاصله بین خطوط اینستاگرام رایگان است و می‌توانید با جستجوی ساده در گوگل آن را پیدا کنید.

چطور در اینستاگرام تیک آبی بگیریم ؟
ادامه مطلب

ساختارهای اصلی برای نوشتن متن در اینستاگرام چیست؟

علاوه بر این، باید نکات اصلی نوشتن عنوان‌ها در اینستاگرام را نیز در نظر داشته باشید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید. این نکات عبارتند از:
– اگر چند خط جدا را در متن خود تایپ کرده‌اید، اینستاگرام به طور خودکار آن‌ها را به یک خط تبدیل می‌کند.
– برخی کاراکترها مانند -، ، % و دیگران باعث حذف تمام فاصله‌ها بین خطوط می‌شوند.
– هشتگ‌ها از فاصله‌های جدا از هم پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید هشتگ‌های خود را در خطوط جداگانه تایپ کنید بدون اینکه آن‌ها به هم چسبند.
– همچنین می‌توانید از این خطوط در نظرات و بیوگرافی صفحه خود استفاده کنید.
– محدودیت طول متن عنوان اینستاگرام ۲۲۰۰ کاراکتر است و همانطور که می‌دانید، هر فاصله به عنوان یک کاراکتر محسوب می‌شود.
– نظرات حداکثر ۲۴۰ کاراکتر را پشتیبانی می‌کنند و البته می‌توانید متن خود را در نظرات بعدی با نوشتن علامت (…) ادامه دهید.

آیا برای استفاده از فاصله بین خطوط محدودیتی وجود دارد؟

تعداد فاصله‌های بین خطوط که می‌توانید در یک متن استفاده کنید محدودیتی ندارد، اما باید در نظر داشت که اینستاگرام از فضاهای بزرگ و فاصله‌های بین خطوط بدون هیچ کاراکتری پشتیبانی نمی‌کند. اگر عنوان خود را با استفاده از بیش از یک فاصله بین خطوط بدون هیچ کاراکتری بنویسید، اینستاگرام به طور خودکار فاصله‌های اضافی را حذف کرده و خطوط عنوان شما را به هم متصل می‌کند.

نتیجه‌گیری

فاصله‌های بین خطوط در عناوین اینستاگرام شما پست‌هایتان را زیباتر و قابل فهم‌تر می‌کنند. پس اکنون که با استفاده از فاصله‌های بین خطوط اینستاگرام آشنا شده‌اید و قوانین را می‌دانید، سعی کنید برای ارتباط بهتر از آن استفاده کنید