ارسال پیام در دایرکت تردز ، DM (direct message) یا همان پیام مستقیم به افراد را میگویند که به اصلاح عامیانه دایرکت گفته میشود.ایا در تردز نیز میتوان به افراد دایرکت داد؟

ارسال پیام در دایرکت تردز

فقط چند روز از راه‌اندازی Threads گذشته است، اما این برنامه در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از 100 میلیون کاربر جذب کرده است.
روزانه کاربران بیشتر و بیشتر تردز را بر روی دستگاه‌های خود نصب می‌کنند تا با یکدیگر در تعامل باشند، اما هنوز به برخی از ویژگی‌ها دسترسی ندارند.

اگرچه Threads رقیب جدیی برای توییتر است، اما هنوز برخی از ویژگی‌هایی مانند پیام مستقیم (DM) را ندارد. کاربران در چند روز گذشته بسیاری از سوالات درباره DM Threads پرسیده‌اند. آن‌ها می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند یک پیام مستقیم در Threads ارسال کنند و آیا این امکان در اصل وجود دارد یا خیر.

تفاوت‌ها بین Threads و Instagram

تردز و اینستاگرام بسیاری از ویژگی‌ها را مشترک دارند زیرا هر دو برنامه توسط شرکتی به نام Meta توسعه داده شده‌اند. Threads فقط یک برنامه متنی است و بسیاری از ویژگی‌هایی که در Instagram وجود دارد را ندارد.

می‌توانید درباره تردز به عنوان یک دایره کوچکی فکر کنید که در دایره‌ای بزرگتر، یعنی اینستاگرام وجود دارد!
بعضی از شباهت‌ها و تفاوت‌های تردز و اینستاگرام به شرح زیر است.

– هر دو برنامه به شما امکان می‌دهند یک پست را به اشتراک بگذارید و متن و تصاویر یا ویدیوها را به آن اضافه کنید.
– هر دو اجازه می‌دهند که بر روی پست‌های دیگر کاربران نظر دهید و آن‌ها را پسندید.
– بر خلاف اینستاگرام ، تردز به شما اجازه نمی‌دهد یک استوری یا ریلز را به اشتراک بگذارید.
– در برنامه Threads، شما نمی‌توانید برای یک موضوع خاص یا موارد مشابه جستجو کنید. تنها می‌توانید برای پیدا کردن افراد جستجو کنید.
– در تردز ، ممکن است محتوایی را در فید خود ببینید که به آن علاقه ندارید. بنابراین ممکن است مواردی کمی پرتراکم باشد. اما در Instagram، آنچه را در فید خود می‌بینید بر اساس علاقه‌هایتان است.
– برنامه تردز اجازه نمی‌دهد پیام مستقیم (دایرکت) ارسال کنید، اما Instagram اجازه می‌دهد.
– تردز هنوز هیچ هشتگی را پشتیبانی نمی‌کند در حالی که اینستاگرام این امکان را دارد.
– به طور کلی، Threads هنوز مسیر طولانی‌ای برای کامل شدن و بهبود ویژگی‌های خود دارد.

پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره موبایل
ادامه مطلب

چگونه می‌توان پیام مستقیم را در Threads ارسال کرد؟

برخی از ویژگی‌ها مانند پیام مستقیم (DM) هنوز در تردز وجود ندارند. بنابراین، اگر تلاش کرده‌اید تا پیامی مستقیم به کسی ارسال کنید اما نتوانستید این کار را انجام دهید، به سادگی به این دلیل است که این برنامه این ویژگی را ندارد. در حال حاضر، شما نمی‌توانید پیام مستقیم در Threads ارسال کنید.

از آنجا که تردز به تازگی ساخته شده است، هنوز کامل نشده است. احتمالاً در نسخه‌های آینده، ویژگی DM را به برنامه خود اضافه خواهد کرد.

اشخاصی که Threads را در دستگاه‌های خود اجرا می‌کنند، به Instagram دسترسی دارند. بنابراین، اگر نیاز به ارسال یک پیام مستقیم به کسی دارید، می‌توانید این کار را در اینستاگرام انجام دهید.

Meta به تازگی اعلام کرده است که قصد دارند برخی از ویژگی‌ها را در نسخه‌های آینده تردز اضافه کنند. با این حال، هیچ چیزی درباره DM گفته نشده است. بنابراین، مشخص نیست که آیا این ویژگی را در آینده نزدیک به Threads اضافه خواهند کرد یا خیر. امیدواریم که به هر حال به برنامه اضافه شود.