پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها ، اگر به دنبال ایجاد ویدئو های پر بازدید در اینستاگرام هستید، شما باید نسبت به ایجاد محتواهایی که قابلیت بازدید بالا دارند اقدام کنید. تولید کنندگان محتوای برجسته از استراتژی های گوناگونی برای گرفتن بازدید بالا استفاده میکنند. یکی از استراتژی های محبوب برای این تولیدکنندگان محتوا، استفاده از آهنگ ها و صداهای ترند در اینستاگرام است. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا تعدادی از نکات و روش هایی که به شما کمک خواهند کرد تا آهنگ ها و صداهای ترند و محبوب اینستاگرام پیداکنید را به شما آموزش دهیم.

پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها

جستجو از طریق صفحه Reels اینستاگرام

یکی از موثر ترین روش های برای پیدا کردن صداها و آهنگ های محبوب در اینستاگرام ، جشتجو از طریق ریل‌ها در تب اختصاصی Reels اینستاگرام است. وقتی این صفحه را در اینستاگرام باز می‌کنید، مجموعه‌ای از ویدیوها را که با توجه به علایق و ترجیحات شما سفارشی شده‌اند، مشاهده خواهید کرد. محتوای صفحه Reels بر اساس عوامل مختلفی مانند تعاملات گذشته شما، حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و روندهای محبوب تنظیم می‌شود.

پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها

برای مثال، تصور کنید یک بلاگر مد و استایل هستید و اغلب تولیدکنندگان محتوایی را دنبال می‌کنید که ویدیوهای استایلینگ و مد می‌سازند. در این صورت، احتمالاً اینستاگرام به شما ریلز های محبوب و پرطرفدار در همان حوزه را نشان خواهد داد.

می‌توانید از طریق این ریلز های پیشنهادی بخش اکسپلور استفاده کنید و آهنگ یا صدایی که به طور مداوم ظاهر می‌شود، را استفاده کنید که معمولا آهنگ‌هایی را که در ریلز های مختلفی استفاده شده باشد درحال ترند شدن است و شما هم میتوانید سوار موج شده و از این فرصت استفاده کنید.

جستجوی نماد فلش کنار صدای ریل

یک راه قطعی برای شناختن اینکه کدام صدای ریلز اینستاگرام در حال رشد کردن است، قرار گرفتن نماد فلش کنار صداها در ویدیوهای پیشنهادی در صفحه Reels است. این روش پیدا کردن صداهای محبوب ممکن است زحمت‌آور باشد اما یک راه قطعی پیدا کردن صداهای ترند است.

رفع مشکل آپلود استوری در اینستاگرام
ادامه مطلب

پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها

با این حال، این روش بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از اینکه یک صدا یا موزیک به واقعیت در حال رشد کردن است، زیرا الگوریتم اینستاگرام آن را به عنوان محبوب نشان داده است. تمام روش‌های دیگر، اگرچه موثر هستند، صد درصد قابل اعتماد نیستند.

فقط چون یک صدا چندین بار استفاده شده باشد، به این معنا نیست که در حال حاضر در حال رشد کردن است. کاملاً ممکن است یک صدایی که به طور مداوم در صفحه اینستاگرام شما ظاهر می‌شود، چند روز پیش محبوب بوده باشد و اکنون در حال از دست دادن جذابیت باشد.

بنابراین، وقتی یک صدای محبوب با نماد فلش کنار آن پیدا کردید، آن را ذخیره کرده و در عرض چند ساعت آینده ویدیویی با استفاده از آن و مرتبط با موضوع کسب‌و‌کارتان ایجاد کنید.

مرور پیشنهادات صدای اینستاگرام

قبل از ضبط ویدیوی ریل، از طریق پیشنهادات صدای اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید کدام صدا در حال حاضر در حال رشد کردن است. اینکار را با باز کردن اینستاگرام، لمس دکمه + در پایین صفحه، و سپس لمس گزینه Reel آغاز کنید. بر روی دکمه صدا در سمت چپ ضربه بزنید تا پیشنهادات صدا را مشاهده کنید.

پیدا کردن آهنگ های ترند اینستاگرام برای ریلز ها

در این صفحه، زیر بخش‌های منتشر شده جدید جدید، صداهای اصلی و پیشنهادات برای خود را مشاهده خواهید کرد. بخش “for you” حاوی آهنگ‌های ریل محبوب و در حال روند گرفتن است که می‌توانید آن‌ها را ببینید. همچنین می‌توانید تعداد ریل‌هایی که با استفاده از یک صدا خاص ایجاد شده‌اند، زیر عنوان آن مشاهده کنید. هر چه تعداد ریل‌های ساخته شده بیشتر باشد، یک صدا محبوب‌تر است.

چطور حساب اینستاگرام را از حالت بیزینس خارج کنیم ؟
ادامه مطلب

جستجوی آهنگ‌های محبوب در تیک تاک TikTok

تیک‌تاک و اینستاگرام در رابطه با محتواها و ترندها با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند. محبوبیت یک آهنگ یا چالش در تیک‌تاک اغلب به اینستاگرام هم کشیده می‌شود. این امر تیک‌تاک را به یک منبع ارزشمند برای یافتن آهنگ‌های در حال رشد کردن برای استفاده در ریل‌های اینستاگرام تبدیل می‌کند.

پیدا کردن آهنگ‌های محبوب در تیک‌تاک نسبت به اینستاگرام ساده‌تر است. شما می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی مانند “صداهای ویروسی” یا “آهنگ‌های محبوب” جستجو کنید یا از ویژگی اضافه کردن صدا در دوربین تیک‌تاک استفاده کنید. بخش اختصاصی با عنوان “داغ” تمامی آهنگ‌هایی را که در حال حاضر در تیک‌تاک در حال رشد کردن هستند، شامل می‌شود. از لیست پیشنهادی عبور کنید تا آهنگی که دوست دارید پیدا کنید و آن را برای استفاده در زمان بعد ذخیره کنید.

فالو کردن اکانت‌های مشهور و تولیدکننده محتوا

علاوه بر دنبال کردن صفحه افرادی که در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام، پیشنهاد می‌شود تا به تماشای تأثیرگذارترین افراد و خالقان محتوا در این پلتفرم بپردازید. دنبال کردن تولید‌کننده محتوای محبوب به شما کمک می‌کند تا با آخرین روندها در جریان بمانید و الهام برای محتوای جدید پیدا کنید.

شما می‌توانید جستجوی دستی انجام دهید و با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود در نوار جستجو یا پیمایش از صفحه Explore، استفاده کنید.

با دنبال کردن این تولیدکننده‌های محتوا، به دقت به ارسال‌هایی که تعامل بالایی دارند، توجه کنید. حتماً صداهایی که در پست‌های ویروسی از آنها استفاده شده‌اند را ذخیره کنید، زیرا بسیار احتمال دارد که در حال حاضر در حال رشد کردن باشند.

صفحه اینستاگرام سوشال پدیا را فالو کنید تا از آخرین مطالب و خدمات مطلع شوید .