تبلیغات در گوگل
گوگل ادز، انتخاب برتر برای تبلیغات
تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز چیست؟
تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز، تبلیغات کلیکی (پرداخت به ازای هر کلیک) است که این تبلیغات کلیکی ارزان و به صرفه، در نتایج گوگل با برچسب “AD” یا “Sponsored ” در کنار آدرس وب سایت شما در گوگل نمایش داده می شود. تبلیغات در گوگل یک راه تضمینی برای افزایش فروش و رشد کسب و کار شماست. بیشک گوگل محبوبترین موتور جستجوی جهان است و شما با تبلیغات گوگل ادز می توانید بهتر دیده شوید و در صفحه اول جست و جوهای گوگل باشید. کاربران زیادی همواره مشغول جست و جو یا خرید محصولات و خدمات در گوگل هستند. با استفاده از سرویس گوگل ادز می توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید و به رتبه های بالاتر صفحه سرچ برسید. سوشال پدیا به عنوان یکی از باسابقه ترین سایت های تبلیغات گوگل در ایران و پشتیبانی حرفه ای، تا زمان رسیدن به هدفتان در کنار شماست.

پرسش و پاسخ
بسته به داشته ها و نیاز شما ما پلن های متفاوتی تعریف کرده ایم. با ما تماس بگیرید. کارشناسان گوگل ادز به صورت رایگان شما را راهنمایی میکنند.
به صورت مستقیم هیچ تاثیری؛ ولی بر اساس رفتار مشتریان در سایت شما بعد از کلیک روی تبلیغات ادوردز، می تواند تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.
اگر همه موارد درست پیش برود کمپین در کمتر از یک ساعت ران می شود. اما در صورت وجود هرگونه مشکل، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا کمپین فعال شود.
در ویدیوی کلیک های فیک در گوگل ادز ما این سوال را به صورت کامل پاسخ داده ایم.همچنین شما می توانید از خدمات ابزار جلوگیری از کلیک فیک هم استفاده کنید و هنگام ثبت سفارش، این ابزار هم به سفارش خودتون اضافه کنید.
تفاوت زیادی ندارد. ما اکانت شما را بر اساس هر ارزی که تمایل داشته باشید، میسازیم.
این بستگی به صنف کاری شما و همچنین سطح انتظار شما از گوگل ادز دارد. برای تخمین هزینه در شروع کار می توانید از ابزار کیورد پلنر استفاده کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
بله، برای کسب اطلاعات در این باره به با ما تماس بگیرید.
قیمت هر کلیک بسته به عوامل مختلف مانند کلمات کلیدی، متن آگهی، صفحه فرود(لندینگ پیج)، حداکثر مبلغ پیشنهادی که تعیین کردهاید و سئوی سایت شما، متغیر است.
حداقل سفارش مقدار ۵۰ دلار، ۱۰۰۰ لیر یا ۲۰۰ درهم می باشد.
در وبلاگ سوشال پدیا بیشتر درباره تبلیغات در گوگل بخوانید

استراتژی های نوین در تبلیغات آنلاین، از برندینگ تا فروش مستقیم
بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر از یک ابزار تکمیلی به ستون فقرات رشد شرکت ها تبدیل شده است. استراتژی های نوین در تبلیغات آنلاین دیگر فقط به نمایش بنرها یا ارسال ایمیل محدود نیستند؛ اکنون ترکیبی از برندینگ هوشمند،

چگونه از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهبود تبلیغات آنلاین استفاده کنیم
مقدمه تجزیه و تحلیل داده ها به عنوان ستون فقرات تبلیغات آنلاین عمل می کند. بازار دیجیتال امروز چنان رقابتی و پویایی دارد که تصمیم گیری بر مبنای شهود به تنهایی کافی نیست؛ داده ها امکان شفاف سازی رفتار مخاطب،

راهنمای جامع انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور (1404 – 2025)
تصور کنید ایدهای ناب در سر دارید، یک اپلیکیشن خلاقانه که میتواند زندگی کاربران را دگرگون کند یا کسبوکار شما را به اوج برساند. اما این ایده تا زمانی که در دستان مخاطبان قرار نگیرد، ارزشی نخواهد داشت. انتشار اپلیکیشن