شارژ را می توان تا 11 کیلووات در سیستم AC و تا 195 کیلووات در سیستم DC به دست آورد، ب ام و می گوید که شارژ 10 دقیقه ای در سیستم دوم می تواند برد را تا 106 مایل افزایش دهد.
این شرکت ادعا میکند که سختافزار شارژر i7 نسبت به خودروهای الکتریکی i4 و iX مبتنی بر CLAR بهبود یافته است، به این معنی که دمای باتری را میتوان «با دقت بیشتری کنترل کرد» و اطلاعات سریعتر و دقیقتری درباره شارژرها در یک مسیر مشخص از طریق ماهواره ارائه کرد. .
بی ام و بیان می کند که اگر محاسبه کند که شارژ باتری کافی برای یک سفر وجود ندارد، «مسیری بهینه شده برای شارژ به محض ورود به مقصد محاسبه می شود».
ترمزهای احیا کننده تطبیقی نیز ارتقا یافته اند و اکنون می توانند هر بخش سراشیبی یا چراغ راهنمایی را در طول مسیر برنامه ریزی شده در نظر بگیرند تا از بازسازی بهینه نیرو در حین پرواز اطمینان حاصل کنند.
i7 xDrive60 به صورت استاندارد دارای سیستم تعلیق بادی خود تراز تطبیقی است که در حالت اسپرت 10 میلی متر و در سرعت های بیش از 120 کیلومتر در ساعت برای حداکثر پایداری کاهش می یابد. همچنین می توان آن را 20 میلی متر افزایش داد تا بر موانع بلند یا بخش های ناهموار جاده غلبه کند.
بیامو هنوز جزئیات کاملی از برترین مدل برقی i7 M70 xDrive خود منتشر نکرده است. با این حال، مقامات به Autocar گفته اند که رقیب مرسدس-AMG EQS 53 در حال برنامه ریزی برای استفاده از یک نسخه به شدت تنظیم شده از i7 xDrive است.60 گیربکس با موتور الکتریکی دوتایی که 597 اسب بخار قدرت دارد همراه با “افزایش زیاد گشتاور”.