جهت اطلاع شما، شرایط و مقررات استفاده از سرویسها بر روی سایت قرار داده شده است. در هر زمان با مراجعه به این صفحه میتوانید از آخرین تغییرات این شرایط مطلع گردید.
اگر چه سعی میشود تا هرگونه تغییرات در این شرایط را از روشهای مختلف (مانند پست الکترونیک) به اطلاع شما برسانیم، ولی مسئولیت اطلاع مداوم از مفاد شرایط و ضوابط بر عهده شما خواهد بود.
شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات
این توافقنامه مابین سوشال پدیا از یك طرف، و از طرف دیگر مشترک (یا قیم، وكیل، نماینده، وارث و یا جانشین) كه در این توافقنامه “مشترك” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” نامیده میشود، تنظیم شده و قابل اجرا میباشد.
ورود به سایت سوشال پدیا، خرید و یا استفاده از هریک از خدمات و یا محصولات سوشال پدیا چه به طور رایگان و یا در قبال دریافت وجه ارائه شده باشد و یا انجام هرگونه معامله، تعامل و یا تراکنش با شرکت و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران، وابستگان و تمامی زیرمجموعههای سوشال پدیا، مستلزم پذیرش تمامی بخشهای این توافقنامه بوده و در صورتی که مشترک با تمام یا بخشی از این قوانین موافقت ندارد، میبایست ضمن اطلاع به سوشال پدیا، کلیه خدمات و محصولات رایگان و غیر رایگان با شرکت و حساب کاربری خود را لغو کرده و استفاده ننماید.
1. توافقنامه
مشترك متعهد میشود كه تمامی بندها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات سوشال پدیا را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده می كند و از مزایای آن بهره میبرد، اجرا شود. چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات سوشال پدیا انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی سوشال پدیا مسترد نمی گردد (به استثنای موارد بند 45 این توافق نامه). مشترك میپذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات، مسئول خواهد بود این موضوع را کتبا به سوشال پدیا اطلاع دهد.
2. منابع سرور
هر سرویسی که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram،HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد یا سرویس خود را به سایر سرویسهای متناسب با میزان مصرف خود ارتقا دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال گردد. سوشال پدیا بسته به شرایط سرور تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچگاه سرویس کاربر نباید باعث ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد. سوشال پدیا در بعضی موارد این موضوع را با اخطار قبلی انجام میدهد تا سرویس کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد وب سوشال پدیا اخطار قبلی سرویس کاربر را برای مدت زمان لازم که میتواند چندین ساعت باشد متوقف خواهد نمود و سپس بنا به تشخیص ممکن است اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال نماید تا کاربر نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید. ضمنا، ملاک تشخیص میزان مصرف و سایر پارامترهای فنی، گزارشات سامانههای نظارت و پایش خدمات سوشال پدیا میباشد.
3. خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپم
ارسال ایمیل انبوه و تبلیغاتی (حتی برای یکبار) از سرویس های سوشال پدیا (صرفنظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد میکند) ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل بیش از ۱۰۰ عدد در ساعت و ۵۰۰ عدد در روز است. سرویس متخلف بلافاصله معلق شده و پس از بررسی و تشخیص علت توسط سوشال پدیا، برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از پانصد ایمیل در روز دارد، باید حتما از قبل قرارداد کتبی با سوشال پدیا برای ارسال ایمیل بیشتر منعقد کند.
4. انتقال به غیر
مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز كتبی از شرکت سوشال پدیا، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هریک از محصولات و خدمات سوشال پدیا را به دیگری واگذار نموده یا وكالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات سوشال پدیا نسبت به عین، بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی، رهنی، اجارهای، شرطی، صلح حقوق، اقرار، وکالت، وصایت و حق تقسیم اموال تنها با اخذ موافقت کتبی سوشال پدیا امکانپذیر میباشد. در صورت انجام هرنوع نقل و انتقال بدون اجازه کتبی سوشال پدیا، نقض این تعهدنامه رخ داده است و دریافت کننده محصولات و خدمات دارای هیچ گونه حقی نبوده و کاربر انتقال دهنده، مسئول خواهد بود.
5. اطلاعات صحیح
مشترك موافقت مینماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات سوشال پدیا اطلاعات صحیح در اختیار سوشال پدیا قرار دهد و سوشال پدیا برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائه شده توسط مشترك استفاده نماید. چنانچه اطلاعاتی كه مشترک ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا سوشال پدیا شبهه مستداتی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات داشته باشد، سوشال پدیا به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
6. امنیت حساب
مشترك متعهد میگردد كه محرمانهبودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به سوشال پدیا اطلاع داده شود. بدیهی است سوشال پدیا هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجام شده نمیپذیرد. مشترك میبایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود اطمینان حاصل نماید.
7. قوانین ثبت دامنه
7-1. دامنههای تحت www.nic.ir
تمامی دامنههای تحت ir توسط پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادیwww.nic.ir) ) به عنوان متولی این موضوع در کشور ثبت میگردند و سوشال پدیا کارگزار ثبت این نوع دامنههامیباشد. کاربر موظف به اجرای کامل و بی نقص تمامی موارد مندرج در راهنمای ثبت دامنه های تحت www.nic.ir شامل دامنه های ir و تمامی موارد دیگر میباشد در صورت عدم رعایت کامل راهنما مسئولیت تمامی موارد دیگر به عهده کاربر میباشد. همچنین کاربرانی که اقدام به انجام هرگونه عملیات در رابطه با این نوع دامنه مینمایند موظف به رعایت تمامی بندهای موافقت نامه پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادیwww.nic.ir) ) به آدرس اینترنتی http://www.nic.ir/Domain_Register_Policy.html میباشند در این مورد تمام کاربران موظف به دریافت کامل راهنما چه از طریق وب سایت و چه از طریق بخش فروش میباشند و عدم درک و تفهیم این راهنما و موافقت نامه و یا عدم دریافت و یا عدم مطالعه آن رافع مسئولیت کاربران نمیباشد.
همچنین امکان ثبت، تمدید و یا انتقال دامنه IR بین ساعت 23:00 تا 00:30 بامداد وجود ندارد. سامانه ثبت دامنه ایرنیک (nic.ir) به دلیل بروزرسانی در این بازه زمانی در دسترس نمیباشد. مسئولیت هرگونه مشکل در فرایند ثبت دامنه به عهده کاربر میباشد.
7-2. دامنههای بینالمللی
ثبت دامنههای بینالمللی و هزینههای ثبت، تمدید و سایر هزینههای مرتبط آنها مطابق قوانین بینالمللی و براساس تعرفه اعلامی سوشال پدیا بوده و مشترک با ثبت دامنه بینالمللی تائید میکند که از تمامی قوانین مربوطه آگاهی دارد.
در مورد دامنههای با پسوند .ca که مربوط به کانادا است یا هر پسوندی که مربوط به کشور خاصی میباشد، ارائه اطلاعات صحیح از شخص شهروند آن کشور ضروری می باشد؛ در غیر این صورت مسئولیت عدم ثبت دامنه به عهده شما میباشد.
سوشال پدیا مسؤليتی در رابطه با اشتباه وارد کردن نام دامنه در هنگام ثبت توسط شما و تاخير در تنظیمشدن Name Server ها ندارد.
8. تهدید علیه سوشال پدیا
چنانچه استفاده مستقیم و یا غیرمستقیم مشترك از محصولات و خدمات سوشال پدیا منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم و یا غیرمستقیم علیه سوشال پدیا، شركتهای وابسته و یا شركا گردد، سوشال پدیا مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویسدهی به مشترك خود خاتمه دهد.
9. مالكیت معنوی
كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی سوشال پدیا متعلق به سوشال پدیا است. مشترك موافقت میكند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمیشود و متعهد میشود كه هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد.
مشترك درك و موافقت میكند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویههای وب سایت سوشال پدیا مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران میباشد و سوشال پدیا صادر كننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ میدارد، همچنین مشترك درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از سوشال پدیا یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشترك واگذار نشده است.
10. ضامن تعهدات
مشترك یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی از مشترك این توافقنامه را با عمل ورود به سایت سوشال پدیا یا تهیه هریک از سرویس های سوشال پدیا یا انجام هرگونه معامله و یا تراکنش با سوشال پدیا و یا عمل تائید در مراحل خرید، به صورت الكترونیكی امضا مینماید، بدین وسیله اعلام میكند و متعهد میشود كه داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه میباشد و هیچ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد میشود كه 18 سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین مینماید تمامی مفاد این قوانین را مطالعه نموده و درک کرده است.
11. پرداخت غرامت
مشترك توافق میكند كه از سوشال پدیا، پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضی شخص ثالث در ارتباط با مشترك (شامل نمایندگان مشترك و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشترك با و یا بدون اجازه مشترك، استفاده از خدمات و محصولات كه مشترك از سوشال پدیا خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامههای موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترك موافقت مينماید كه از سوشال پدیا در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از نقض ضمانتهای ذكر شده در این توافقنامه باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است كه مشترك از طرف خود پرداخت مینماید.
12. اقدام قانونی علیه سوشال پدیا
کاربران سوشال پدیا تعهد مینمایند چنانچه شكایتی علیه سوشال پدیا در حال اجرا یا ارسال داشته باشند، به صورت کتبی سوشال پدیا را از این موضوع مطلع گردانند و از سوشال پدیا رسید دریافت نمایند. قصور از جانب مشترك در مورد ارسال این اطلاعیه به سوشال پدیا به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. مشترك متعهد میشود كه در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله سوشال پدیا را جهت كنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور كامل با سوشال پدیا همكاری نماید.
13. قوانین حاكم، محل دادرسی، عدم اجازه شكایت
مشترك موافقت مینماید كه محل دادرسی پروندههای مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط سوشال پدیا در دادگاه یا دادسرا یا شورای حل اختلاف یا شورای صنفی اصفهان و یا كمیته مبارزه با جرائم رایانهای واقع در اصفهان باشد. مشترك مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شدهاند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.
14. ابلاغهای قانونی
كلیه ابلاغها و اعلانات سوشال پدیا (بهجز موارد نقض توافقنامه) در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونیك مشترك (مندرج در حساب کاربری وی در سوشال پدیا) ارسال ميشوند. اعلانات و ابلاغهایی مشترك به سوشال پدیا میبایست حتما یک نسخه به پست الكترونیك موجود در سایت سوشال پدیا و در صورت لزوم علاوه بر ارسال به پست الکترونیک از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مركزی ارسال گردد.
15. عناوین
عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملكرد قرار گیرند.
16. توافقنامه كامل
توافقنامه حاضر شامل رویهها و توافقنامههایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین مشترك و سوشال پدیا برای محصولات و خدمات سوشال پدیا تلقی ميگردد.
17. تفكیكپذیری
بخشهای این قراداد تفكیكپذیر میباشند. در صورتی كه بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیكترین شكل به متن اصلی تفسیر میگردد و سایر قسمتها و شرایط توافقنامه به طور كامل لازمالاجرا هستند.
18. سلب اختیار
عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامه های ضمیمه آن توسط سوشال پدیا در مقابل مشترك یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از سوشال پدیا نمیباشد.
19. وضعیت اضطراری
سوشال پدیا همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام میدهد، با این همه مشكلات خارج از كنترل سوشال پدیا ممكن است منجر به وقفه در سرویسدهی سوشال پدیا گردند. مشترك موافقت مینماید سوشال پدیا را برای این وقفهها مسئول نداند.
20. پشتیبانی، سطح خدمات و رفع مسئولیت
کلیه خدمات پشتیبانی تنها از طریق سیستم تیکتینگ موجود در حساب کاربری سوشال پدیا در حدود اختیارات و صرفا در خصوص مسائل مرتبط با سرویس خریداریشده قابل ارائه میباشد. سوشال پدیا مسئولیتی در قبال پشتیبانی مشکلات احتمالی اسکریپتها و نحوه استفاده مشترک از خدمات ندارد. همچنین مشترک متعهد میشود برای هر ساعت هزینه پشتیبانی فنی که خارج از تعهدات سوشال پدیا باشد، هزینه پشتیبانی اعلامی از سوی سوشال پدیا را قبل از انجام خدمات پشتیبانی پرداخت نماید. هزینه پشتیبانی این موارد توسط سوشال پدیا تعیین شده و مشترک حق اعتراض نخواهد داشت.
سوشال پدیا تعهد مینماید تمامی خدمات ذکر شده در وب سایت یا قراردادهای کتبی را پس از سفارش و انجام کامل پرداخت سرویس/محصول/قرارداد به کاربر ارائه دهد یا در صورت عدم انجام سفارش/قرارداد مبلغ دریافت شده را به حساب کاربر بازپرداخت کند. تمامی خدمات سوشال پدیا به همان شکلی که هستند AS IS ) ) ارائه میشوند و هیچگونه ضمانت صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل آنها نمیگردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند انجام سریع و بدون نقص سفارش، مطابق نیاز خریدار بودن، بیعیببودن، عدم قطعی، امنیت کامل و … ارائه نمیشود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای سوشال پدیا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار میباشند. سوشال پدیا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمیپردازد. سوشال پدیا تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی شامل (و نه محدود به) هرگونه ایرادات نرمافزاری یا سختافزاری، پینگ، مشکلات شبکه اینترنت و ارتباطات سایت، بروز هرگونه خطا در طی انجام سفارش ثبت و تمدید دامین یا دیگر سرویسها، تاخیر در انجام سفارشات، هرگونه نقص در ارائه خدمات توسط افراد یا شرکتهای طرف قرارداد سوشال پدیا، موارد فورس ماژور و … نخواهد بود و هیچ خسارتی پرداخت نخواهد کرد.
براساس مدل سطح خدمات سوشال پدیا، صرفا در سرویسهای میزبانی، چنانچه قطعی کامل و عدم دسترسی رخ دهد و این قطعی سرویس، ناشی از عوامل خارج از کنترل شرکت نبوده و تایم قطعی موجب عدم رعایت Uptime اعلامی سرویس مذکور شود، سوشال پدیا تا حداکثر دو برابر زمان قطعی را به زمان تمدید همان سرویس میزبانی خواهد افزود. مرجع تعیین زمان قطعی گزارشات فنی تهیه شده توسط سوشال پدیا میباشد.
سوشال پدیا تحت هیچ شرایطی در برابر هر نوع خسارت مستقیم و غیر مستقیم که از سرویسها و یا خدمات سوشال پدیا متوجه فرد و یا افرادی گردد مسئول نمیباشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض ضمانت (صریح یا ضمنی)، نقض توافقنامه و رویههای جانبی آن بوده و یا به علت عدم توانایی مشترك در استفاده از محصولات و یا خدمات سوشال پدیا باشد.
در صورت بروز شرایط خاص و براساس حکم قانونی، کاربر موافقت میكند كه در هر شرایطی سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی در آخرین دوره پرداخت سرویس/محصول/قرارداد (هزینه خدمات یا کالا یا قرارداد پرداخت شده برای آخرین دوره زمانی) توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
تمامی موارد مرتبط با کاربران شامل محتوای وب سایت کاربران، نحوه استفاده آنها از خدمات سوشال پدیا و اطلاعات و داده های استفاده شده توسط کاربران و بطور کل تمامی مواردی که توسط کاربران اقدام شده باشد به عهده کاربر بوده و هیچ شخص ثالثی حق اقدام قانونی علیه سوشال پدیا را ندارد و در صورت لزوم اقدام قانونی تنها علیه کاربر باید انجام شود.
در خصوص خدماتی مانند سایت ساز پشتیبانی فقط تا زمانی معتبر خواهد بود که تغییراتی در هسته سیستم مدیریت محتوا و … توسط کاربر ایجاد نشده باشد. و در صورت نصب افزونه های جدید و یا بروزرسانی بدون هماهنگی مجموعه سوشال پدیا سایت به طور کامل از پشتیبانی خارج خواهد شد. لذا سرویس به صورت دسترسی محدود ارائه میگردد تا مشکلات غیر منتظره رخ نداده و ارائه پشتیبانی سرویس میسر باشد و در صورت درخواست مشتری به دسترسی کامل، پشتیبانی سرویس به طور کامل لغو میشود و مشتری حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب مینماید.
جهت ارائه خدمات بهتر به همه مشتریان عزیز، پشتیبانی طراحی سایت جز در موراد اختلال در عملکرد سایت، در ماه حداکثر در 5 درخواست صورت میپذیرد. موارد مربوط به اشکالاتی که در سرویس و یا قالب وجود دارد شامل این محدودیت نخواهند بود.
بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشترك انجام میگیرد، چه بوسیله خود مشترك و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترك میباشد. سوشال پدیا از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترك با و یا بدون اجازه مشترك خودداری میكند.
21. اسکریپتها
هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع میگردد.
22. نصب اتاق گفتگو و گفتگوی آنلاین (چت)
اتاق گفتگو و گفتگوی آنلاین (چت) به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف میکنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب این سرویسها دارند، میبایست از سرویسهای اختصاصی سوشال پدیا یا سرویسدهندگان این نوع خدمات (که سرویس آنها به شکلCloud بوده و باری روی سرورهای میزبانی سوشال پدیا ایجاد نمیکند) استفاده نمایند.
23. IRC
انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای سوشال پدیا اکیدا ممنوع بوده و سوشال پدیا ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ میدارد.
24. نسخه پشتیبان
سوشال پدیا در تمامی سرویسهای خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان بصورت دورهای مینماید اما این نسخه پشتیبان صرفا جهت استفاده سوشال پدیا میباشد. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران میبایست نسخه پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای سوشال پدیا نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبانهای تهیه شده توسط خودش بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویسهای سوشال پدیا بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگیهای یک سرویس، بکآپگیری هم قید گردیده باشد صرفا جنبه بکآپگیری داخلی سوشال پدیا را دارد مشتری نمیتواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه نسخه پشتیبان میباشد. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بکآپهای سوشال پدیا موجود باشد این عمل با دریافت هزینه متناسب با حجم نسخه پشتیبان انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان سوشال پدیا وجود ندارد هیچ مسئولیتی متوجه سوشال پدیا نخواهد بود. محاسبه هزینه بازگردانی اطلاعات از نسخه پشتیبان سوشال پدیا، توسط سوشال پدیا محاسبه شده و مشترک در صورت نیاز به استفاده از بکآپ سوشال پدیا، حق هیچگونه اعتراضی در خصوص هزینههای مرتبط با آن نخواهد داشت.
تبصره ۱:
بکآپگیری از اکانتهای با حجم دیسک بالای ۱۰ گیگابایت یا دارای بیش از ۳۰۰.۰۰۰ فایل و خدمات سرورهای اختصاصی و مجازی توسط سوشال پدیا انجام نمیشود.
25. پایگاه داده و ایمیل
حجم پایگاه داده و ایمیل تمامی سرویس های دارای این موارد، درصد مشخصی از کل فضای پلان اختصاص یافته میتواند باشد و کاربر حق استفاده بیش از این مقدار را ندارد و کاربر باید پیش از تهیه سرویس مربوطه، از میزان حجم کلیه موارد سرویس آگاهی پیدا نماید.
26. موارد منع استفاده
استفاده از سرویس های اشتراکی سوشال پدیا برای هریک از موارد زیر اکیدا ممنوع میباشد و کاربر تعهد مینماید از سرویس اشتراکی خود برای هیچ کدام از عناوین زیر استفاده ننماید. در صورت مشاهده هریک از موارد زیر در سرویس های اشتراکی سوشال پدیا، سرویس کاربر مربوطه سریعا و بدون هیچ اخطار قبلی قطع خواهد شد و هیچ مبلغی عودت نمیگردد.
Spidering
Crawlering
Mailing Scripts
HYIP
Mailing lists
Hot-Linking
Proxy
Bit Torrent
AutoSurf, PTC, PTS ,PPC sites
IP Scanners
Port Scanners
Fraudulent Sites
Brute force Programs/Scripts/Applications
Leeching
Download center
Upload center
27. استفاده غیرقانونی
کاربران متعهد میشوند در تمامی محصولات و خدمات خود و در کل دوره استفاده از سرویس، تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای سوشال پدیا در کشورهایی مانند آلمان، انگلیس، کانادا و امریکا، کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت بینالمللی و در کشورهای مذکور و اتحادیه اروپا میباشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین، رافع مسئولیت آنها نخواهد بود.
به طور کلی سرویسهای سوشال پدیا میبایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هرگونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا به هر نحو به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد میتواند شامل (و نه محدود به) موارد زیر باشد:
قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش کپی رایت بدون مجوز
استفاده غیرمجاز از علائم تجاری دیگران
استفاده غیرمجاز از لوگو های دیگران
اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
نشر اکاذیب علیه دیگران
کلاهبرداریهای اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
ارسال ایمیلهای ناخواسته (اسپم) به هر شکل
سعی در نفوذ یا حمله به سرورها یا سایت های سوشال پدیا یا دیگران
28. استفاده غیر قانونی از سرور و شبکه
مختل كردن امنیت سیستم یا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی سوشال پدیا حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ میدارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل میشود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیب پذیری یك سیستم یا شبكه یا وب سایت، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …
29. ویروسها و سیر فعالیتهای تخریبی
استفاده از سرویسها یا تجهیزات سوشال پدیا برای ایجاد یا ارسال ویروسها، كرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
30. مسائل جنسی
استفاده از سرویس های سوشال پدیا برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.
31. توهین، ایجاد مزاحمت برای سوشال پدیا و تمامی زیر مجموعه های سوشال پدیا
در صورت توهین، فحاشی و یا ایجاد هرگونه مزاحمت برای سوشال پدیا و تمامیزیرمجموعه های آن مانند کارمندان، وب سایت، گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو (شامل تلفنی، ایمیلی، ارتباط اینترنتی و غیره) و در هر زمان، سرویس کاربر سریعا، بدون اخطار قبلی و بدون هیچگونه عودتی و برای همیشه قطع خواهد شد و سوشال پدیا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. سوشال پدیا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
32. نشر اکاذیب علیه سوشال پدیا و تمامی زیر مجموعه های سوشال پدیا
در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه سوشال پدیا و تمامی زیرمجموعه های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به سوشال پدیا به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و سوشال پدیا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. سوشال پدیا تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
33. اقدام علیه سوشال پدیا و تمامی زیر مجموعه های سوشال پدیا
در صورت هرگونه اقدام که بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به صورت مالی و غیر مالی شامل (منافع؛ اعتبار؛ شهرت و …) سوشال پدیا لطمه وارد نماید؛ سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و سوشال پدیا فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به سوشال پدیا خواهد بود.
34. حریم شخصی و اطلاعات محرمانه
به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه سوشال پدیا تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه مینماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود میخواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. سوشال پدیا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمیپذیرد.
35. مسئولیت کاربران
کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده میباشند همچنین میبایست به حقوق سایر کاربران سوشال پدیا احترام بگذارند. سوشال پدیا حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران میگردد را برای خود محفوظ میدارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
در سرویسهایی مانند طراحی سایت که لینک کپی رایت “طراحی سایت و سئو: سوشال پدیا” در پایین وب سایت درج شده جزء حقوق سوشال پدیا است و کاربران حق حذف آن مگر با توافق و پرداخت هزینه مربوطه ندارند.
در سرویس هایی مانند سایت ساز کاربران بدون هماهنگی مجموعه سوشال پدیا به هیچ عنوان اقدام به نصب و بروزرسانی افزونه و یا بروزرسانی هسته سیستم مدیریت محتوا نخواهند کرد. و در غیر این صورت سایت از پشتیانی مجموعه سوشال پدیا خارج و کاربر حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.
36. اقداماتی که سوشال پدیا در صورت تخطی از این شرایط انجام میدهد
تخطی از هر یک از شرایط درج شده در این توافقنامه موجب تعلیق سرویس میشود. سوشال پدیا تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج میباشد. در صورت عدم رعایت شرایط توافقنامه توسط کاربر سوشال پدیا حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ میدارد. زمانی که سوشال پدیا از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا میکند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسیها سوشال پدیا بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین سوشال پدیا در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ میدارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران؛ آمریکا؛ کانادا؛ آلمان؛ انگلیس و اتحادیه اروپا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب میگردد. سوشال پدیا هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به سوشال پدیا خواهد بود.
37. تغییرات در محصولات و خدمات سوشال پدیا
سوشال پدیا مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعویض، تغییر و یا تغییر در تنظیمات هرگونه برنامه، نرم افزار، داده، سخت افزار، تجهیزاتی که به واسطه آنها به کاربران سرویس میدهد، اقدام نماید. این تغییرات ممکن است بر روی عملکرد برنامه های شخصی کاربران و محتویات سایت آنها تاثیرگذار باشد. در این حالت کاربر مسئول سازگار کردن مجدد برنامه خود با تغییرات جدید میباشد و سوشال پدیا هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.
38. برنامه های جانبی
سوشال پدیا همیشه سعی بر انتخاب و تهیه بهترین برنامه های مورد نیاز جهت سرویس دهی به کاربران خود را دارد با این حال هر یک از این برنامههاممکن است دارای اشکالات و نواقصی باشند که سوشال پدیا مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت علاوه بر این ممکن است برنامه مذکور کلیه نیازهای یک کاربر را برطرف نکند. مسئولیت استفاده از این برنامههابر عهده خود کاربر است.
ضمنا سوشال پدیا هیچ تضمینی در رابطه با امکان نصب شدن یک برنامه خاص که توسط سوشال پدیا ارائه نشده است را نمیدهد.
39. حقوق مالکیت معنوی سوشال پدیا
کلیه اشخاص اعم از کاربران سوشال پدیا و غیره بدون مجوز کتبی سوشال پدیا مجاز به استفاده کلی یا جزئی از مطالب مندرج در این وب سایت به هرشکل ممکن، نمیباشند. همچنین استفاده از نشان تجاری و نام “سوشال پدیا” به هر نوع و با هر پسوند و پیشوند بدون مجوز کتبی ممنوع میباشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند.
40. حداقل سن
کلیه کاربران سوشال پدیا میبایست حداقل 18 سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر میبایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه میگردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات سوشال پدیا میباشد.
41. فورس ماژور
سوشال پدیا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیر حقوقی دامنه و یا دامنه ها، قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی، مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی، حملات و خرابکاری ها، مشکلات فنی ایجاد شده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجاد شده به واسطه شخص کاربر، موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای قانونی، دولتی، حکومتی و بین المللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریم ها، مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیتها و دستورات و بخشنامه های دولتی و حکومتی و قطع دسترسی داخلی و بین المللی را به عهده نمیگیرد و تا زمان رفع مشکل، سوشال پدیا هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و در این موارد هیچگونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود.
42. روشها و نحوه پرداخت
کلیه هزینه های مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حسابها بر مبنای ریال ایران صادر میگردد. پرداختهابه سوشال پدیا به یکی از اشکال زیر صورت میگیرد:
واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا قرارداد یا صورت حساب های صادره
پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاههای پرداخت آنلاین در سایت سوشال پدیا
در صورت تمایل به دریافت فاکتور رسمی مشترک میبایست تا حداکثر 48 ساعت بعد از خرید، نسبت به ارسال درخواست فاکتور رسمی خرید به واحد فروش سوشال پدیا اقدام نماید.
کلیه پرداختهای سفارشات خدمات/محصول سفارش داده شده در سایت سوشال پدیا پس از تایید مالی توسط سوشال پدیا در پرتال کاربران، در حساب کاربری کاربر در سوشال پدیا ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، خود مشترک مسئول پیگیری میباشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای سوشال پدیا ایجاد نخواهد شد.
هزینه کلیه سرویس ها/خدمات/محصولات/قراردادها صرفا به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد؛ مگر آنکه کتبا در قرارداد روش دیگری منظور شده باشد. سوشال پدیا حق دارد تا زمان تسویه حساب کامل؛ ارائه یا انجام جزئی یا کلی خدمات/محصول/قرارداد را به تعویق بیاندازد. عدم پرداخت هزینه کامل سفارش/خدمات/محصول/قراداد پس از حداکثر دو ماه از تاریخ سفارش یا انعقاد قرارداد؛ تخطی از این شرایط قرارداد بوده و لغو سفارش و یا قرارداد توسط مشتری تلقی میشود و سوشال پدیا حق قطع و عدم انجام جزئی یا کامل سرویس/خدمات/محصول/قرارداد را بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ میدارد. ضمنا سوشال پدیا حق تامين و وصول کليه مطالبات و ساير هزينههای خود از محل قطع موقت و يا دائم کليه سرويسها و اعتبارات خريدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتی که خريدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننمايد حق هرگونه اعتراض بعدی را از خود سلب مینمايد. لازم به ذکر است مدت قطعی سرويس ناشی از عدم پرداخت مطالبات، به مدت سرويسدهی افزوده نخواهد شد و کليه مسئوليتهای ناشی از اين نوع قطع سرويس، بر عهده خريدار میباشد.
43. تمدید
کلیه کاربران میبایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمیباشد.
سوشال پدیا قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
44. تغییر در قیمت
سوشال پدیا مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی میباشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.
45. بازپرداخت وجه
سوشال پدیا تحت هیچ شرایط پول پرداخت شده برای یک محصول و یا خدمت و یا قرارداد و یا اعتبار ریالی را باز نمیگرداند و هرگونه ضمانت کتبی و شفاهی در این زمینه باطل میباشد. تنها سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ اشتراکی یا Shared Hosting) سوشال پدیا، دارای یک هفته مهلت بازگشت وجه از تاریخ و ساعت ارسال سفارش جدید میباشد و مشترک در صورت عدم رضایت از سرویس میتواند طی حداکثر یک هفته از تاریخ تحویل سفارش، اقدام به لغو سرویس میزبانی خود نماید تا پس از کسر کسورات مندرج در سایت، مبلغ پرداختی مشترک به وی عودت شود. بدیهی میباشد که پس از گذشت این مهلت به هیچ عنوان و دلیل، سرویس قابل عودت نبوده و هیچ مبلغی به کاربر عودت نخواهد شد. همچنین در رابطه با انواع دیگر سرویس های سوشال پدیا مانند – ثبت دامنه، سرورهای مجازی و اختصاصی، طراحی سایت، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو؛ خدمات تهیه نسخه پشتیبان، راه اندازی و مدیریت سرورها و سایر محصولات و خدمات – با توجه به ماهیت آنها قابل بازپرداخت و عودت وجه نبوده و مشتری موظف میباشد قبل از سفارش و پرداخت به طرق مختلف از ویژگی های سرویس مطلع گردد و پس از تکمیل سفارش هیچ گونه امکان بازپرداخت وجه وجود ندارد و مسئولیت این مورد به عهده مشتری خواهد بود.
تبصره ۱:
در صورتی که کاربر یک و یا چندین بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید، بخش مرتبط با مهلت یک هفته ای عودت وجه موجود در بند 45 لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت نخواهد شد
تبصره ۲:
در صورت خریداری سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ مشترک یا Shared Hosting) برای دوره زمانی کمتر از ۱ سال؛ شرایط بازگشت وجه منتفی شده و مبلغی بازپرداخت نخواهد شد.
تبصره ۳:
شرایط بازگشت وجه سرویس میزبانی اشتراکی شامل تمدید سرویس یا خرید سرویس های جدید توسط مشترکین فعلی نمیباشد.
تبصره ۴:
حق قراردادن لینک کپی رایت در سرویسهای طراحی وب سایت برای سوشال پدیا محفوظ میباشد.
تبصره ۵:
فرایند عودت وجه از زمان اعلام مشتری و تائید توسط سوشال پدیا، حداقل ۳ روز کاری زمان نیاز دارد.
تبصره ۶:
در کلیه موارد عودت وجه، سوشال پدیا مجاز به کسر هزینههای مالی، اداری، تراکنش و … از مبلغ قابل عودت میباشد.
تبصره ۷:
در هر شرایط و به هر نحوی، سوشال پدیا تنها به اندازه سقف مبلغ پرداخت شده توسط کاربر، مسئولیت دارد و کاربر حق هرگونه شکایت و ادعای ضرر و زیان بیش از مبلغی که پرداخت کرده است را از خود سلب مینماید.
46. تغییرات آینده این توافقنامه
کلیه کاربران سرویسهای سوشال پدیا موظف به رعایت کامل این شرایط میباشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و سوشال پدیا حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان دارد. در صورت تغییر در این توافقنامه؛ “تاریخ آخرین تغییرات” آن بروز خواهد شد و کاربر موظف است بصورت دوره ای این قوانین و شرایط را مطالعه نموده و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از این قوانین رافع مسئولیت کاربر نخواهد بود. کاربر اعلام میدارد با تمامی تغییرات آینده این توافقنامه از ابتدا موافقت کرده است.
47. لغو سرویس از طرف کاربر
در صورتی که کابر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت؛ یا عدم برآورده شدن نیاز؛ عدم آگاهی قبل از خرید؛ اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از ایجاد صورتحساب تمدید لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی اشتراکی تحت شرایط خاصی، مستثنی بوده و بر اساس بند 45 (بازپرداخت وجه) اقدام خواهد شد.
48. قانون حاکم
هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات سوشال پدیا بین مشتری و سوشال پدیا، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و سوشال پدیا ابتدا با مذاکره و سپس در حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخشهای قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.
49. آگاهی پیش از خرید
بر اساس این موافقت نامه و با توجه به تخصصی بودن ماهیت خدمات سوشال پدیا، کاربر تعهد مینماید پیش از هرگونه سفارش، از هر طریق ممکن (شامل سایت سوشال پدیا، تماس با کارشناسان سوشال پدیا) از محدودیتها و معایب سرویس مربوطه و یا سرویس سوشال پدیا به طور کامل آگاهی داشته باشد و هیچ گونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم برآوردهکردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمیباشد. در صورت عدم آگاهی کاربر و یا عدم امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه و یا عدم مطابقت نیاز کاربر با ویژگی های سرویس مربوطه کاربر به هیچ عنوان نباید سرویس مربوطه را تهیه نماید و در صورت تهیه سرویس بر اساس بند 47 (لغو سرویس از طرف کاربر) اقدام خواهد شد.
50. هزینه دادرسی
بر اساس این توافقنامه مشترک تعهد مینماید در صورت هرگونه اقدام حقوقی بر علیه سوشال پدیا در تمامی محاکم قضایی و صنفی چه در پرونده تشکیل شده محکوم و یا صاحب حق شناخته شوند تمامی هزینه های دادرسی شامل هزینه وکلای سوشال پدیا بر اساس هزینه عرف وکالت در زمان پیگیری پرونده، هزینه اقامت و ایاب و ذهاب نمایندگان و وکلا و شاهدان سوشال پدیا به هر نقطهای را تقبل مینماید.
51. پذیرش توافقنامه
مطالعه دقیق و کامل این توافقنامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران سوشال پدیا الزامی میباشد. این توافقنامه در وب سایت سوشال پدیا در هنگام سفارش و خرید و یا عضویت قابل دسترسی میباشد و قبل از هر اقدامی در سایت سوشال پدیا، مشترک حتما باید این توافقنامه را مطالعه و تایید نماید که این توافقنامه را به طور کامل مطالعه و با آن موافق میباشد و امکان خرید و یا سفارش هیچ یک از محصولات و خدمات سوشال پدیا و یا عضویت در سایت سوشال پدیا بدون تایید مطالعه و پذیرش تمامی بخشهای این موافقت نامه وجود ندارد و هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم اگاهی از این توافقنامه پذیرفته نمیباشد. همچنین تمامی کاربران حتما باید یک نسخه از این توافقنامه را قبل از انجام هرگونه خرید و یا سفارش از سوشال پدیا چاپ نموده و نزد خود به عنوان متن قرارداد و موافقتنامه نگهداری نمایند و در صورت هرگونه پیگیری از طریق محاکم حقوقی آنرا ارائه نمایند و اعلام نمایند که آن را قبل از هرگونه خرید و یا سفارش از سوشال پدیا مطالعه و تایید نمودهاند.
در صورتیکه در رابطه با شرایط و مقررات پرسشی دارید، لطفا با ما در میان بگذارید. شما میتوانید پرسشهای خود را از طریق صفحه ارتباط با ما، برای ما ارسال نمایید. و یا در بخش نظرات همین صفحه ثبت کنید.