چطور در شبکه های مجازی ویدئو وایرال بسازیم؟ اگر هنوز هیجان اولین ویدیوی وایرال شده خود را تجربه نکرده اید، در جای مناسبی هستید. زیرا ما همه چیزهایی را که برای وایرال کردن ویدیو در اینستاگرام نیاز دارید را پوشش می دهیم.

چگونه ویدئو خود را در اینستاگرام وایرال کنیم؟

شما همیشه اولین ویدیوی وایرال شده خود را در اینستاگرام به یاد دارید. هجوم هیجان وقتی می‌بینید که بازدید ها هر لحظه زیاد میشوند و کامنت های زیادی درج می‌شوند. اینجاست که احساس غرور در مورد خلق چیزی که مردم آن را خنده‌دار، تکان‌دهنده، الهام‌بخش یا ساده می‌دانند ایجاد میشود.
اما چیزی که حتی بهتر است تاثیر ماندگاریست که یک ویدیوی وایرال در اینستاگرام می‌تواند بر حضور آنلاین شما داشته باشد. این را نمیتوان فقط یه فرصت ایجاد شده و تمام شده دانست. این یک نیروی موثر چندبرابری برای برند شما است، چه یک پیج فروشگاهی داشته باشید که در جستجوی فروش بیشتر است، چه یک اینفلوئنسر و بلاگر که به دنبال گسترش پیج خود است، یا فقط یک کاربر روزمره اینستاگرام که می خواهد خود را معرفی کند.
اگر هنوز هیجان اولین ویدیوی وایرال خود را تجربه نکرده اید، در جای مناسبی هستید. زیرا ما همه چیزهایی را که برای وایرال کردن ویدیو در اینستاگرام نیاز دارید را پوشش می دهیم. اما ابتدا، یک هشدار خیلی مهم را باید گوش کنید: هیچ دکمه جادویی وجود ندارد که بتوانید آن را فشار دهید تا یک پست وایرال ایجاد کنید. با این حال، برخی از استراتژی های آزمایش شده و واقعی برای لایک شدن، اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای شما در سراسر پلت فرم وجود دارد.
اما قبل از پرداختن به چگونگی وایرال شدن، بیایید ببینیم چرا پخش شدن یک ویدیو در اینستاگرام می تواند نقطه عطفی برای حضور آنلاین شما باشد.

چرا باید ویدیو وایرال شده را در اینستاگرام داشته باشیم؟

به دست آوردن فالوور های بیشتر

چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه سال‌ها است که نمایه خود را ایجاد کرده‌اید، فالوورهای بیشتر کلید به حداکثر رساندن تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی است. به هر حال، ایجاد محتوای متفکرانه، خلاقانه و عالی، اگر به افرادی که برای آنها ساخته شده دسترسی پیدا نکند، چه فایده ای دارد؟
حتی یک ویدیوی وایرال در اینستاگرام می تواند در عرض چند روز یا چند هفته هزاران فالوور پیج شما را افزایش دهد. پس آن مخاطبی که به سختی به دست می‌آید، ارزش زیادی را برای برند شما به صورت مداوم ارائه می‌کند. با فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، محتوای شما دامنه وسیع تری پیدا می کند، به استراتژی اینستاگرام شما سرعت میبخشد و باعث می شود محتوای شما در آینده نیز وایرال شود.

اهمیت ریلز اینستاگرام در ترند شدن
ادامه مطلب

پروفایل تجاری خود را تقویت کنید

برای کسب و کارها، داشتن فالوورهای بیشترنه تنها جالب است بلکه بسیار مهم است. زیرا هر چه بیشتر برند خود را معرفی کنید، می توانید مشتری بالقوه بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید و فروش بیشتری داشته باشید. به‌علاوه، این که به‌عنوان برندی پرطرفدار و شناخته شده باید باشید که قابل اعتماد برای کاربران شوید.

مخاطبان خود را درگیر کنید

چطور در شبکه های مجازی ویدئو وایرال بسازیم؟ اگرچه اینستاگرام برای ایجاد برندهای سودآور عالی است، اما همه چیز به تجارت نیست. برای بسیاری از کاربران اینستاگرام، این پلتفرم راهی برای اتصال و ایجاد اجتماع صمیمی است.
اینفلوئنسرها و کاربران عادی به طور یکسان باید خود را تا حد امکان در اینستاگرام نشان دهند تا طرفداران خود را پیدا کنند. یک ویدیوی وایرال شده شبکه گسترده‌ای ایجاد می‌کند و افرادی را جذب می‌کند که در سرگرمی، وسواس، دیدگاه و هر چیز دیگری با شما مشترک هستند. و وقتی به آنها ثابت کنید که محتوای شما ارزش تماشا و اشتراک گذاری دارد، آنها به دنبال کنندگان وفاداری تبدیل می شوند که به طور مداوم با پست های شما درگیر هستند.

چگونه یک ویدیو را در اینستاگرام وایرال کنیم

اکنون، بیایید به چیزهای خوب بپردازیم: نکات ما برای ساختن ریلز ها و ویدیوهای اینستاگرام که در همه جا به اشتراک گذاشته می‌شوند.
همانطور که در بالا گفتیم، هیچ فرمول جادویی برای وایرال کردن ویدیو در اینستاگرام وجود ندارد. اما راه‌هایی برای بهبود شانس شما وجود دارد، مهم نیست که الگوریتم اینستاگرام در حال حاضر چگونه است. و همه چیز با محتوای خلاقانه خوب شروع می شود.

محتوای خوب ایجاد کنید

بیل گیتس این جمله را در سال 1996 گفت و تا امروز هم صادق است: محتوا پادشاه است. هر حساب کاربری موفق اینستاگرام با تولید محتوای ارزشمندی که برای مخاطب هدف طراحی شده است ساخته می شود. اگر محتوای آن خوب نباشد، هیچ نکته، ترفند و تکنیکی ویدیوی شما را معروف نمی کند. و خوب می تواند معانی زیادی داشته باشد: خنده دار، هوشمند، جالب، قابل تامل، مرتبط.

پس چگونه می توان محتوای خوب تولید کرد؟ باید با هدفی متمرکز شروع کنید.
آیا سعی می کنید مردم را بخندانید؟ اطلاعات مهم را به اشتراک بگذارید؟ یک ارتباط قلبی ایجاد کنید؟ هدف شما هر چه باشد، در مورد آن شناخته خواهید شد. مردم می توانند بی صداقتی را در یک مایل دورتر هم تشخیص دهند. و وقتی این کار را انجام می دهند، به سمت حقیقت حرکت می کنند.

ویدئو های کوتاه و مفید بسازید

چطور در شبکه های مجازی ویدئو وایرال بسازیم؟ گستره توجه مانند گذشته نیست، بنابراین ویدیوی وایرال شما باید مستقیماً به اصل مطلب اشاره کند.
در سال 2022، ریلز های اینستاگرام قطعاً ابزاری برای ایجاد ویدیوهای کوتاه، سریع و قابل اشتراک‌گذاری هستند. و این ویدیوهای با فرمت کوتاه شانس بسیار بیشتری برای ویروسی شدن را ارائه می دهند – طبق گفته Hootsuite، قرقره ها تا 300٪ بیشتر از سایر ویدیوهای IG تعامل دارند. این بدان معناست که حلقه‌های اینستاگرام باید بخش عمده‌ای از استراتژی آنلاین شما باشند، اگر می‌خواهید حداکثر بازگشت سرمایه را در تلاش‌های تولید محتوا به دست آورید.

چرا استوری تلگرام بی صدا است ؟
ادامه مطلب

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یک عنصر اساسی در هر استراتژی اینستاگرام هستند – بنابراین قطعاً به ویدیوها و ریلز های شما تعلق دارند. سوال این است که کدام هشتگ به محتوای شما بهترین شانس را برای وایرال شدن می دهد.
اینستاگرام خود هشتگ‌ها را به 9 نوع مختلف دسته‌بندی می‌کند که شامل مخفف‌ها، ایموجی‌ها، محصولات/خدمات و موارد دیگر می‌شود. توصیه می‌کنیم از هشتگ‌هایی از چندین دسته مختلف در ویدیوهای خود استفاده کنید تا وسعت و عمق دسترسی مخاطبان خود را افزایش دهید.
ریلز ها و ویدیوها می‌توانند هر کدام تا 30 هشتگ داشته باشند که برای پوشش طیف وسیعی از موضوعات و علایق کافی است. فقط مطمئن شوید که از هشتگ های مرتبط با محتوای ویدیوی خود استفاده کنید، زیرا می خواهید محتوای شما توسط کاربرانی که علاقه مند به صحبت های شما هستند دیده شود و به اشتراک گذاشته شود. همچنین، از هشتگ های یکسان در هر ویدیو استفاده نکنید، زیرا محتوای تکراری ممکن است توسط پلتفرم جریمه شود.

به طور مداوم محتوا ایجاد کنید

از بسیاری جهات، برنده شدن در شبکه های اجتماعی بیشتر شبیه به یک دو ماراتن است تا دوی سرعت. تقریباً هیچ کس با اولین ویدیویی که آپلود می کند، محبوبیت پیدا نمی کند. برای انجام این جهش به سمت وایرال شدن نیاز به زمان، صبر و پشتکار است. بنابراین یک برنامه زمان بندی تولید محتوا تهیه کنید و به آن پایبند باشید.

از اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید

اگر در ایجاد محتوای با ارزش و بهینه و پست کردن منظم کوشا هستید، به خوبی در راه انتشار یک ویدیو در اینستاگرام خواهید بود. در حالی که منتظر آن نقطه عطف هیجان انگیز هستید، مطمئن شوید که هر کاری که می توانید برای به حداکثر رساندن پروفایل خود در اینستاگرام انجام می دهید. ما می توانیم به شما در افزایش فالوورها، لایک ها، نظرات، بازدیدها و موارد دیگر در اینستاگرام کمک کنیم. خدمات ما را بررسی کنید و از همین امروز بهترین استفاده را از اینستاگرام بکنید.